Zakładka do książki

Książka jest jak ogród noszony w kieszeni... 
W pełni się z tym zgadzam:)
Żeby to podkreślić zrobiłam sobie zakładkę, mam nadzieję, że skojarzy Wam się z tym przysłowiem...
Wycięłam wykrojnikiem kształt zakładki, postemplowałam tło, dodałam motylki z maski i elficzkę, która leżąc w kwiatach patrzy na dmuchawce i lekkie latające motyle... Na koniec kilka kropel rosy ;)



 Skrzydełka elfa i motyli pociągnęłam preparatem glas effekt gel- czyli moją rosą;)
 I tył zakładki:
 Produkty ze sklepu, które wykorzystałam do zrobienia zakładki:
(wystarczy kliknąć w zdjęcie, żeby przenieść się do sklepu)




 Pozdrawiam Was bardzo serdecznie w ostatnim dniu wakacji:) 
Miłego dnia:)

3 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger