Notesy dla NIEJ i dla NIEGO-czyli co dać na prezent część pierwsza.

Witajcie
dziś przybywam z postem o prezentach. Święta co prawda minęły ale przecież okazji do wręczania prezentów nigdy nie brakuje, prawda? Jednym z pomysłów na upominek są własnoręcznie ozdobione notesy. Tym razem pokażę Wam dwa: dla Niej i dla Niego-wykonane w nawiązaniu do indywidualnych zainteresowań osób obdarowanych.

najpierw On-dusza artysty, muzyk, ale rodzaj męski, więc nadmiar ozdób-wykluczony.
cóż więc dziwnego, że użyłam papieru Stamperii, która ma niepowtarzalny, vintage'owy klimat-oraz oczywiście podkreślających temat tekturek @Papelii.

Okładka prezentuje się tak:





Tutaj dla podkreślenia ramki użyłam narożników MK10


Są solidnie wykonane a niesamowicie cudne!  No i jak widzicie pięknie "biorą w ramki"główny temat.

Środek notesu także ozdobiłam:





tutaj pojawia się tekturka Wszystko jest możliwe


z jakże aktualnym przesłaniem, prawda?

Na końcu notesu jest kieszonka, na której umieściłam dodatkową kieszonkę:




Tu użyłam tekturki Notes


oraz borderu v02


Zwróćcie proszę też uwagę, że notes wyposażony jest we wstążeczkę-zakładkę, zakończoną trybikiem:-) czyli tekturką Koła zębate luzem



Mam nadzieję, że notes sprawił Obdarowanemu przynajmniej tyle samo radości, co mnie jego wykonanie!!!

A na prezentację Notesu dla Niej-zapraszam już za tydzień, na kolejny post;-)

pozdrawiam Was gorąco

Wasza


3 komentarze:

  1. Taaak! Podobał się bardzo i nie tylko obdarowanemu ale wszystkim obecnym przy wręczaniu prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger