Świąteczna piramidka

Dzień dobry:)
Dziś rozpoczynam sezon świąteczno- jajeczny:) 
Z nietypową formą kartki, jaką jest piramidka. Pokazałam dokładnie jak ją zrobić na Craft Style.
To także mój pożegnalny post:)
Dziękuję Wam za trzy wspólne lata. 
Było mi bardzo miło spotykać się tutaj z Wami :)
A teraz piramidka:)
Użyłam do niej papierów Laserowe Love z Craft Style, dołożyłam piękne papeliowe tekturki min. żonkile i pisankę, (które powstały wg moich projektów) które wcześniej pomalowałam. Dodałam sizal, listki, trochę tuszu i na koniec krople rosy.
A teraz kilka ujęć:

 Tu widać jak warstwowo układałam tekturki :)


 Tym razem zapięciem jest ćwiek. Kartka bardzo łatwo się wsuwa i wysuwa ;)
 Można ją poskładać ;)
 A tak wiosennie wygląda na zielonej trawce w słonku...

Wszystkie te produkty znajdziecie w sklepie:
 Kartka może być ozdobą stołu świątecznego:)
Ciekawa jestem, jak się Wam ta forma podoba:)
Pozdrawiam:)

1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger