Tag z Ramką Basią - Produkt miesiąca



Witajcie kochani!

Jak wiecie w czerwcu trwa akcja „Produkt miesiąca -Ramka Basia”,  na którą jest promocja i dodatkowo zorganizowaliśmy konkurs z tą ramką więcej informacji pod linkiem :http://craftstylepl.blogspot.com/2020/05/produkt-miesiaca-czerwiec-2020-tekturka.html





Były już pokazane przy użyciu tej ramki kartki i albumy, ale ta ramka również nadaje się przy tworzeniu tagów, więc taki tag zrobiłam. Do jego wykonania użyłam zwykłej sklejki drewnianej, papier scrapowy, ramka Basia w roli głównej, trochę złomków  i tusze.








Użyte materiały:







Mam nadzieję,że moja inspiracja Wam się spodoba . Zapraszam do wzięcia udziału w naszym konkursie.



Pozdrawiam :-* 

3 komentarze:

  1. Bardzo ładny tag w stylu retro. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ramki w tym stylu od zawsze przyciągały moją uwagę. Osobiście bardzo lubię tego typu wykonanie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger