Ślubny , klasyczny komplet w pudełku.

Witam serdecznie w poniedziałkowy poranek.W związku z tym, że sezon ślubny w pełni :) Ja również proponuję dziś kartkę z wykorzystaniem motywu Pary Młodej. Tym razem znalazła się ona w tonacji biało, szarej z dodatkiem zieleni i łososiowych bukiecików. 

Komplet - kartka w pudełku - utrzymany jest w klasycznym, romantycznym stylu. 



Na pudełku wykorzystałam napis "W dniu Ślubu", który pozostawiłam w stanie surowym. 


Parę Młodą pomalowałam perłowym multimedium SPLASH.



W pracy użyłam :

 

Mam nadzieję, że moja karteczka przypadła Wam do gustu i zachęciła do użycia papeliowych tekturtek ślubnych w swoich projektach :)



Do następnego razu!
Marta :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger