Gościnna Projektantka - Wrzesień 2015

Witam dziś ponownie :)

Tym razem mam przyjemność przedstawić naszą wrześniową Gościnną Projektantkę. 

Przedstawiamy...

AGGIE






Oto co napisała nam o sobie:

" Mam na imię Agnieszka, ale w scrapowym i blogowym świecie występuję pod nickiem Aggie. Już jako dziecko miałam "artystyczne" zacięcie, aczkolwiek raczej wolałam tworzyć makiety i sklejać modele samolotów na zajęciach technicznych niż robić kolaże na plastyce. 

Kiedyś zajmowałam się trochę decoupagem, ale okazało się, że nie mam do niego wystarczającej cierpliwości. Scrapbooking poznałam nieco później i na dobre przepadłam w papierach przed prawie trzema laty. Od tamtej chwili jest to dla mnie odskocznia od codzienności i sposób na relaks. Na początku robiłam głównie kartki, ale niedawno dojrzałam też do mediowania i layoutów.

Bardzo się cieszę, że mogę gościć na blogu Papelii i pokazać tu moje prace wykonane z  użyciem tekturek tej marki. "



Na dziś Aggie przygotowała dwie wspaniałe prace z użyciem naszych tekturek. 

Pierwsza, to czarno-biały, prawie minimalistyczny layout z wyjątkowym, bardzo prawdziwym  przesłaniem - zainspirowany naszym aktualnym wyzwaniem:



Druga, to przeurocza, delikatna i urzekająca swą prostotą kartka urodzinowa. 


Prawda, że piękne?? I w dodatku wykonane specjalnie dla Nas :) 


A oto również inne, wyjątkowe prace wykonane przez naszą Gościnną Projektantkę. Niektóre z nich mogliśmy podziwiać już w naszych wyzwaniach... 

Wygrana praca - blog-hopowe wyzwanie: 


Wyróżnienie - Morskie Opowieści:


Wyróżnienie - Zdjęcie:


Romantyczna kartka w pięknym połączeniu odcieni niebieskiego z brązami... 


Delikatna, równie romantyczna kartka w bieli...



Bardzo dziękujemy za przyjęcie zaproszenia, prace wyzwaniowe oraz gościnne inspiracje.
Jest nam niezmiernie miło gościć Cię u nas w tym miesiącu. 
Mamy nadzieję  również na to, że nadal będziesz brała udział w naszych zabawach i wyzwaniach!

Pozdrawiam w imieniu zespołu, 
MartaDe. 



6 komentarzy:

  1. Dziękujemy za tak piękne inspiracje, ale muszę się przyznać, że jedna z nich podbiła moje serce szczególnie... jestem w niej zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace!!! Wszystkie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze raz dziękuję za zaproszenie i bardzo się cieszę, że moje prace się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie, Aggie! Miło widzieć Cię na naszym Blogu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger