Korkowo kalendarzowo

Witajcie!
Przybywam do Was z kolejną inspiracją! Wielkimi krokami zbliża się koniec roku a co za tym idzie, nadchodzi nowy rok 2016! Dlatego ja już zaczęłam pracę nad kalendarzami w których będzie można zaplanować najważniejsze sprawy i wydarzenia.


Do stworzenia wykorzystałam korkowe literki, które tworzą słowo kalendarz. Można też dołożyć kilka literek tworzących imię właściciela, dzięki czemu cała praca będzie bardziej personalna :)




Do korkowych napisów dodałam fantastyczną ażurową wręcz tekturkę z pięknymi roślinnymi detalami, którą potuszowałam, aby pasowała do całości.




Wykorzystałam:

LITERKI cyferki okrągłe z korka 2016 napis z korka

Tekturka bukiet kwiatowy LANTANA

Pozdrawiam :)

scraPINA

1 komentarz:

  1. Oj piekny kalendarz stworzyłas. Miło byłoby w nim prowadzic wazne zapiski. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger