Gościnna Projektanta w grudniu

Witajcie serdecznie w tę grudniową sobotę, 
dziś gościmy w naszych progach kolejną zdolną osóbkę


A to co pisze o sobie:

Bardzo mi miło że mogę dzisiaj gościnnie wystąpić w Papelii.
Na imię mam Sylwia a w sieci istnieję jako Sylka.
Od 2010 roku prowadzę bloga sylka-deko.blogspot.com
ale tworzę w zasadzie nieprzerwanie od dziecka.
Cierpię na chorobę "niespokojnych rąk" :).
 Przez lata przechodziłam przez wiele etapów: lepienie figurek z modeliny, malarstwo, fotografia, tworzenie biżuterii, szydełkowanie, malowanie na szkle... 
W wolnych chwilach projektuję tekturki. Moją pasją jest także grafika i doodling ...
Życzę miłego oglądania i mam nadzieję że zainspiruję Was dzisiaj chociaż troszeczkę ;)

Sylka specjalnie dla nas przygotowała karteczki 
 jedna świąteczna

 

Wykorzystała:
http://papelia.pl/pl/p/Maska-szablon-wzor-SNIEZYNKI/855


a druga walentynkowa w stylu clean&simple 


Wykorzystała:
papelia.pl/pl/p/Jeans-wycinanka-LOVE/745
Cieszymy się niezmiernie, że Sylka zagościła w naszych progach. 
Zapraszamy Was do niej po więcej prac


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger