PRODUKT MIESIĄCA - inspiruje OBiels02

Witajcie!

Dziś zapraszam Was na moją inspirację z wrześniowym produktem miesiąca,

Tekturka dekor FLORAL 01 mały

Tekturka FLORAL 01 mały należy do jednej z moich ulubionych.

Jest piękna i bardzo uniwersalna.

Świetnie nadaje się do eleganckich kartek, 

takich jak moja inspiracja - kartka ślubna z różami.

W swojej pracy wykorzystałam tekturkę nieozdobioną.

Wstawiłam ją w kompozycję kwiatową

 i dzięki niej uzyskałam ten elegancki efekt.





Inne produkty Papelii:


Stempel  gumowy 'W Dniu Ślubu`  Bloczek akrylowy do stempli 6x8 cm z podziałką

Dziękuję :)

OBiels02

1 komentarz:

  1. prepiekna kartka i slicznie wykorzystana tekturka:), w rozach zakochalam sie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger