Kurs na zawieszkę na alkohol


Dzień dobry!

Zdarza Wam się w ramach prezentu darować komuś alkohol? Mnie tak. I wtedy pojawia się problem, wręczenia tego w ładny sposób...papierowych torebek nie lubię, więc pomyślałam, że zawieszka stosowna do okazji będzie dobrym pomysłem. I z tej okazji mam dla Was mini kurs, jak taką zawieszkę wykonać. Jeśli jesteście zainteresowani - zapraszam do dalszej lektury.


Potrzebujemy:
1. Papier bazowy - u mnie eko, w wymiarach 8,5x18cm
2. Papier kolorowy - u mnie arkusze nr 1 i 10  i pasek z zestawu 
4.Gaza opatrunkowa
5.Sznurek jutowy 
6.Tusz - u mnie brązowy
7.Narzędzia - gilotyna/trymer/nożyczki, tablica/kostka do bigowania, dziurkacz okrągły/wykrojnik koło 3cm i opcjonalnie dziurkacz narożny 
8. Klej i kostki dystansowe - u mnie 2mm.




Sposób wykonania:
1. Bazę bigujemy na wysokości 6cm jej dłuższego boku. Następnie pośrodku mniejszej części wycinamy dziurkaczem/wykrojnikiem koło, przez które będziemy zawieszkę nakładać na szyjkę butelki. Opcjonalnie zaokrąglamy rogi. 





2.Wycinamy dwa prostokąty z papieru kolorowego o wymiarach 8x11,5cm oraz 7x10,5cm. Z paska wycinamy "chmurkę" na kształt tekturki z napisem (ja potuszowałam jej krawędzie). I opcjonalnie zaokrąglamy dwa rogi obu prostokątów w sposób, jak na zdjęciu. Dodatkowo możemy 'poszarpać' ich krawędzie. 


3. Większy kawałek kolorowego papieru przyklejamy do bazy na klej. mniejszy na kostki dystansowe. W tym momencie, możemy też umieścić kostki na 'chmurce', ale na razie nie przyklejamy jej do zawieszki. 


4. Kiedy mamy oba kawałki przyklejone już do naszej bazy zaczynamy zdobienie zawieszki - mocujemy za pomocą kleju gazę opatrunkową. 

5. W tym momencie ogranicza nas już tylko wyobraźnia! Zdobimy nasz projekt według własnego pomysłu. Ja w centralnym punkcie umieściłam 'chmurkę' z napisem, w dwóch naprzeciwległych rogach ster i kotwicę. Pozostałe dwa rogi uzupełniłam sznurkiem. I gotowe! 

Co myślicie o takim zdobienie upominku? 
Mam nadzieję, że choć jednej osobie mój mini kurs będzie pomocny. 

Pozdrawiam ciepło! 

2 komentarze:

  1. Fajnie to wszystko zostało tu opisane.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie zawieszki są fajne, jeśli faktycznie alkohol ma być jako prezent lub na imprezę. Niestety jeśli ktoś zbyt często po niego sięga to wtedy można mówić już o alkoholizmie. Bardzo dobry efekt leczenia alkoholizmu uzyskuje się w ośrodku https://detoksfenix.pl/ gdzie możemy liczyć na skuteczną pomoc.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger