Kartka ślubna w białym pudełku

Dzień dobry,

tym razem chciałabym Wam pokazać kartkę ślubną z kwiatami z foamiranu 
w białym pudełku z okienkiem.
Pudełko ozdobiłam delikatnie tylko dekorem liście i dwoma kwiatuszkami.
Za to kartka ponownie u mnie warstwowa. Jako bazę wykorzystałam
papier kryształy amarantu, które rozjaśniłam różem.
Tym razem postawiłam na patchwork z wieńcem
Dodałam ręcznie robione kwiaty z foamiranu oraz 
wizerunek pary młodej.

Zapraszam:







Pozdrawiam Agnieszka chanya13


Wykorzystałam:








2 komentarze:

  1. Prześliczne pudełeczko. Kwiaty sa cudne. Podziwiam i zazdroszczę bo sama nie umiem robić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo ♥ te kwiaty bardzo łatwo się robi - może jakiś kursik przy okazji ogarnę, pozdrawiam cieplutko.

      Usuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger