Coraz bliżej święta...czyli bożonarodzeniowa kartka by pasjEwy

Witajcie!!!
czy Wy też czujecie już w powietrzu Święta? Nie? Że co proszę? Że lato dopiero minęło? No i? Przeskoczmy jakoś jeszcze te parę dni października (oby były złote) oraz szary, bury i zimny listopad - i już grudzień! A grudzień to: Święta! Moje imieniny! Moje urodziny! No i koniec roku-same miłe rzeczy!

Czy więc dziwi Was, że chcę już być w tym magicznym, grudniowym czasie? No to żeby sobie to przybliżyć zaczęłam robić bożonarodzeniowe kartki....

Oto ta z cudownymi tekturkami i stempelkiem @Papelia








stempelek gumowy Świeczka i ostrokrzew


tekturka ramka Reno


tekturka gwiazdki małe


a ze sklepu Craft Style:








kostki 3 D


aha! do "pozłocenia" ramki użyłam pasty woskowej Białe złoto


Do pokolorowania stempelka-kredek akrylowych i odrobiny glossy.



No i co? czy teraz trochę bliżej Święta?

Mam nadzieję, że tak...pozdrawiam Was już-a co tam- świątecznie!

Wasza





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger