Pamiętasz była jesień....czyli kartka w barwach złotej pory roku

Witajcie gorąco w tę pierwszy jesienny poranek cudownego lata! Celowo piszę lata, bo w tym roku choć było długie i gorące to mam nadzieję, ze jeszcze powróci...jakoś nigdy mi go dość! 
Jednak za oknem już ewidentnie jesień i na widok żółknących liści i spadających kasztanów przychodzą mi do głowy stare, piękne piosenki o jesieni-wśród nich ta, strasznie romantyczna, o utraconej miłości...Postarałam się więc oddać kolory, które mi się z nią i - i jesienią kojarzą;-)









Do stworzenia kartki użyłam:

tekturki Gałązki 2


tekturki owoce jarzębiny


stempla W dniu Ślubu

Natomiast ze sklepu Craft Style kart z mojej ulubionej kolekcji Lemoncraftu-Gossamer Blue



no i oczywiście:

kleju Magic

kostek z klejem 3D

do zdobienia tekturek pasty woskowej Białe złoto

Do tego dwa kwiatki, trochę gazy, trochę koronki, złotych kulek i złotych pręcików, troszkę badylków i sznurka...No i... Złoto-brązowe kolory jesieni na tle błękitnego, zimnego nieba...tak miało być. Czy tak wyszło? Oceńcie proszę sami, jak zwykle-ciekawa jestem Waszego zdania...



I pozdrawiam Was gorąco, choć już odrobinę jesienie, Wasza:















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger