Sto lat - kartka urodzinowa

Dzień dobry,

dzisiaj chciałabym Wam pokazać kartkę urodzinową dla kobiety. 
Postawiłam na szaro-różową kolorystykę. Bardzo lubię to połączenie kolorów.
Wykorzystałam szary papier z kolekcji Kryształy amarantu - Papelia.  
Połączyłam go z delikatnym różem z kolekcji UHK.
Kolejny raz zrobiłam wielowarstwową kartkę, poszczególne warstwy
rozdzieliłam tagami. Na środku umieściłam kwiatowy wianek z tulipanami.
Dodałam tag z napisem Sto lat.  Obydwie tekturki zembossowalam na biało.
Całą kartkę wykończyłam kwiatami oraz zielonymi listkami.

A cała kartka prezentuje się tak:






Pozdrawiam Agnieszka chanya13


Wykorzystałam:










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger