Świąteczne papiery w nieświątecznej roli

Witajcie!!! dziś śpieszę podekscytowana pochwalić Wam się co ostatnio wymyśliłam-czyli, jak można papiery świąteczne wykorzystać do nieświątecznych zgoła prac! Przyznaję, że papiery "Laserovego Love" dostępne w sklepie @Craft Styl oczarowały mnie od pierwszego wejrzenia! A jeśli dodamy do tego napis -tekturkę @Papelia "Stay psitive" (hasło przydatne zawsze i w każdej sytuacji) oraz inne drobiażdzki to mamy taki oto efekt:





i jeszcze kilka detali:






A teraz najważniejsze: czego użyłam?




tekturka-napis Stay Positive


tekturka gałązki-wodorosty


tekturka narożnik-MK08


tekturka narożnik-MK07


tekturka ramka gałązkowa narożna

Ponadto ze sklepu Craft Style

koperty podłużne DL białe

klej Magic

kostki 3D

i wreszcie


papier Laserowe Love Arctic Sweeties



elementy wyciete z papierów Scrap and Me- Romantic Garden


No i na koniec jeszcze raz rzut oka na mój "mix" świąteczno-nieświąteczny:





Mam nadzieję, że moje prace i mój pomysł przypadł Wam do gustu! zachęcam do naśladownictwa i eksperymentowania z własną wyobraźnią!!! pozdrawiam gorąco, Wasza




3 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger