Pierwsza kartka wielkanocna

Dzień dobry,

co prawda święta, święta i po świętach, ale ... już niedługo Wielkanoc. 
Dzisiaj przygotowałam dla Was pierwszą kartkę wielkanocną w tym roku.
 Co prawda kartek wielkanocnych nie robię aż tyle 
co na Boże Narodzenie, ale jednak kilka zawsze się przyda.

Kartki patchworkowe są idealne jeżeli chcemy wykorzystać ścinki 
papierów. Nie wiem jak Wy, ale ja jestem mistrzynią w ich produkowaniu.
Na dodatek zostawiam każdy najmniejszy skrawek papieru z którego
chociażby można było wyciąć listek.
Tekturki wytuszowałam, pisanki podkleiłam jednolitym papierem.
Dodałam różnokolorowe kwiaty i napis odbity za pomocą stempelka.

Zapraszam:






Pozdrawiam Agnieszka chanya13


Wykorzystałam:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger