CIAO BELLA PO RAZ PIERWSZY!

Witajcie!
Dziś pokażę Wam moją pierwszą pracę z papierów Ciao Bella! Ekscytuję się, bo jestem niezmiernie ciekawa, jak Wam się spodobają i co o nich sądzicie! Pamiętacie, jak w pociągu już je cięłam, bo nie mogłam się powstrzymać! Wtedy też powstała kartka:




Powstała z przepięknej kolekcji:


Broccato Estense, którą dobrze zapamiętajcie, bo jeszcze nie raz będę do niej wracać! Na pewno!

Jeśli chcecie zobaczyć coś więcej, to w tym krótkim filmiku debiutujemy:

https://youtu.be/9Oy4YI7S1xw

To czego byłam pewna, tworząc kartkę już w pociągu, to że doskonale pasuje do niej ramka Papelii



okno i okiennice

które zresztą jest jednym z moich ukochanych motywów i jedną z ulubionych tekturek:-)

Oczywiście kwiaty, sznurki, sizal, koronka, cekiny i mech oraz wstążka i chlapki dodały kompozycji blasku:





Wszystko razem trzyma się dzięki niezawodnemu klejowi Magic i kostkom 3D






A z kolei dziewczynka...no cóż dziewczynka po prostu pasowała mi do kompozycji;-)

A teraz jeszcze kilka zdjęć:






No i już teraz pamiętajcie, że Wasze prace możecie udostępniać tutaj:

https://www.facebook.com/groups/412341786167069/

a ponadto, że czeka na Was mini konkurs, którego szczegóły znajdziecie tutaj:

http://craftstylepl.blogspot.com/2019/03/filmowa-prezentacja-broccato-estense.html

Acha!!!

Zapomniałam dodać, że papiery pod kątem wytrzymałości a także jakości jako miejsce do leżakowania, testowane były przez mojego kota Lucka!



Podobnie, jak jakość wykonania pracy:



Wydaje się, że Lucek pracę zaakceptował...


(chyba powinnam zrobić sobie znak graficzny ze śladem łapki pt: "zaakceptowane przez kota Lucka")

Żegnam się już dziś z Wami ostatnim zdjęciem kartki:


Ale nie na długo-bo już dziś moje koleżanki testowały ze mną papiery, o czym już wkrótce!!!

Do zobaczenia

Wasza


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger