Jesienny czekoladownik


Witajcie :)

Dziś pragnę Wam pokazać jaki czekoladownik wykonałam na wymiankę blogową.
Tematem wymianki była jesień, należało wykonać czekoladownik w jesiennym klimacie, by jak najbardziej oddawał Wasze uczucia względem tej pory roku.

Mi jesień kojarzy się z ciepłem kominka/piecyka, ciepłym kocem, fotelem, dobrą książką i oczywiście gorącą herbatą lub kakako :)

Poza tym jesień postrzegam jako senną porę roku, częste mgły i ostatnie ciepłe promienie słońca, długie wieczory... Tę część symbolizuje nasza tekturka łapacza snów, która oddaje to uczucie.









Mam nadzieję, że mój czekoladownik posłuży Wam jako inspiracja do stworzenia pięknych jesiennych prac :)

Materiały:

  

   




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger