kartki ze srebrnymi tekturkami

Witajcie!

Ostatni weekend poświęciłam na kręcenie kwiatków z foamiranu. A skoro już je zmajstrowałam, to nie mogłam się powstrzymać, żeby ich nie użyć w kartkach-i tak na papierach Craft O'clock powstały dwie prace. Poniżej widzicie pierwszą z nich:



Niewątpliwą ozdobę kartki stanowi tekturka-ramka z listkami, czyli tzw ramka gałązkowa


Czy ja już mówiłam, że to jedna z moich ukochanych tekturek?

Do jej pomalowania użyłam farby metalicznej:

W sklepie Craft Style kupicie ją w wersji białe złoto



Tekturkę dobrze jest położyć na kawałku ceraty lub folii-żeby farba nie przykleiła jej do podłoża






Do przyklejenia poszczególnych elementów użyłam:

klej Magic

oraz kosteczek 3D



Podobnie przy wykonaniu drugiej kartki.
Oto ona:


Tutaj pojawiła się tekturka tło Althea






I to by było na tyle. Żegnam się z Wami bardzo gorąco, Wasza


3 komentarze:

  1. If you're trying to lose weight then you have to start using this totally brand new custom keto plan.

    To create this service, certified nutritionists, fitness trainers, and top chefs have united to develop keto meal plans that are efficient, decent, cost-efficient, and delightful.

    Since their launch in January 2019, 1000's of individuals have already transformed their figure and well-being with the benefits a good keto plan can offer.

    Speaking of benefits; clicking this link, you'll discover 8 scientifically-proven ones offered by the keto plan.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger