WIELKANOCNE JAJO- TUTORIAL

Witam Was
Dziś przychodzę do Was, z racji zbliżających się świąt Wielkiej Nocy, z dekoracyjnym, świątecznym jajem. A, jako, że jest to bardzo ciekawa ozdoba, podpowiem , jak ją wykonać.





Wielkanocne jajo wykonałam na tekturkowej bazie,




którą na początku pokryłam białym gesso. Następnie pomalowałam dwukrotnie żółtą farbą 13@rts COLOR GLOW Citrine




Kolejnym krokiem było nałożenie wzoru przy wykorzystaniu Papeliowej maski-SERWETKI 01





Kolejnym krokiem było przygotowanie wyjątkowej koguciej tekturki, którą pomalowałam, dość nieregularnie markerami.






Następnie przygotowałam kwiatki- wycięłam je wykrojnikiem i uformowałam z papieru czerpanego.


Kolejnym posunięciem było już rozmieszczenie kompozycji. Zaczęłam od przyklejenia żółtych papierowych słomek- świetnie wysmuklą jajo. Na gazie przykleiłam kogucika, a kwiatki, jajeczka styropianowe, koronki i inne dekoracje umieściłam po drugiej stronie. Tam też dodałam tekturkowe bazie, które również pomalowałam markerami.








Do całości dołączyłam kwiaty wycięte z papieru Laserowe Love "Yellow Spring".






W przygotowaniu pracy wykorzystałam materiały, które znajdziecie tu-


Skorzystałam również z produktów, które znajdziecie w sklepie Craft Style-




   Mam nadzieję, że chętnie sięgniecie po bazę- jajko, i stworzycie swoje  wielkanocne prace
     - czego Wam życzę.


Pozdrawiam wiosennie- Żaneta



8 komentarzy:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger