Projekt w stylu Trash polka

Witajcie kochani!

Są techniki i style, których uczymy się od dłuższego czasu. Wykonujemy prace w tych technikach i czasem boimy się wyjść poza ich schemat, czyli np. nie zrobimy nic innego poza decopupagem, scrapbookingiem czy mixmediami. Boimy się mieszanych technik, tylko powiem Wam jedno - JA się nie boję! A wiecie dlaczego? Bo nie boje się wyzwań, cały czas uczę się nowych rzeczy a to jeszcze bardziej mnie ciągnie do eksperymentów, do mieszania technik, bawię się nimi, czytam w internecie co z czym ze sobą łączyć, słucham rad doświadczonych koleżanek. Rękodzieła nie traktujmy jako pracę obowiązek, róbmy to co nam serce podpowiada i nie bójcie się eksperymentów!



Ostatnio dostałam super zlecenie, nigdy wcześniej o tym nie słyszałam, ale jak  ten chłopak, który zlecił mi wykonanie tej pacy, opowiedział o co w tym chodzi, co z czym łączyć, to aż mnie ciary przeszły- dosłownie! I tylko Jego pytanie było - Czy podejmę się tego zlecenia? Bez wahania odpowiedziałam, że - TAK!!! I wiecie co nie żałuję bo super się bawiłam przy niej. A najważniejsze dla mnie jest zadowolenie drugiej osoby, że moje prace się podobają! 



Styl w którym wykonałam tę pracę to Trash Polka. Pewnie zastanawiacie się co to takiego jest? Już Wam mówię. Jest to styl, który wykonują głównie tatuatorzy, wzory łączą w sobie realistyczne obrazy oraz rozmazane smugi i napisy, tworząc bogate i wieloznaczne kolaże. Tonacja tatuaży zachowana jest w czerni, czerwieni i szarości, co nadaje tym wzorom dramatyczny efekt. Jak mówią sami twórcy, styl Trash Polka łączy ze sobą przeszłość, teraźniejszość i przyszłość, realizm i „śmieci” (ang. trash), realizm i abstrakcję, człowieczeństwo i technologię. Trash Polka jest próbą stworzenia kompozycji, które łączą przeciwieństwa. Wzory są duże i odważne, co sprawia, że nie wszystkim odpowiadają. 



Zakochałam się w tym stylu i zobaczcie jak pięknie komponują się maski i tekturki Papeliowe. Jak po zmieszaniu pasty Impasto z farbą czerwoną można można uzyskać głębokość koloru. Wszystko z sobą idealnie współgra. Praca jest chaotyczna, panuje chaos, widoczne są plamy czerni i czerwieni i te barwy tu są dominujące. 



Sami widzicie warto uczyć się nowych stylów i technik bo to one kształtują Nas i to jak w przyszłości będą wyglądać Nasze prace!





 Więc moje słowa na dziś : Bawcie się, eksperymentujcie, uczcie się nowych rzeczy i nie bójcie się wyzwań!

Użyte materiały:










Pozdrawiam wszystkich :-) Wasza KachuDecu 





1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger