Bożonarodzeniowa zawieszka - Anioł

 Witajcie!


Święta tuż.... tuż... wiec każdy rękodzielnik myśli o ozdobach świątecznych. Dziś mam dla Was prostą do do wykonania zawieszkę na bazie hdf Anioł od papelia.   




 Zawieszka prosta do wykonania jak już wcześniej wspominałam. Na bazę nakleiłam wycięty kształt anioła z papieru, brzegi anioła posypałam brokatem . Gwiazdki papeliowe pomalowałam na biało i również posypałam je brokatem. Sięgałam po resztki zeszłorocznych materiałów świątecznych i ułożyłam nie za dużą kompozycję . Jak już ma być anielsko to piórka poszły w ruch. 
Jak widzicie taka zawieszka może się pięknie prezentować na choince .




Jestem ciekawa Waszych pomysłów świątecznych. 

Uzyte materiały: 

2. Klej magik
3. Gwiazdki 
4. Papier skrapowy
5. Baza hdf Anioł



Pozdrawiam . KachuDecu 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger