Sztuczki Magiczki - Gościnna Projektantka stycznia

 Witajcie Kochani.

W nowym roku jako pierwszą na naszym blogu
 gościnnie witamy Agę Baraniak.



Zapewne znacie jej cudowne mixed-mediowe prace, 
a jak nie to zajrzyjcie do niej na bloga,
bo na prawdę warto.


A  co pisze o sobie?

Nazywam się Aga Baraniak. Dziubię sobie jako Sztuczki Magiczki.  
Mam 33 lata i jestem szczęśliwą matką dwójki urwisów.
 Z końcem roku 2014, a właściwie w grudniu zaczęłam troszkę bawić się w decoupage. 
Długo moja fascynacja nie trwała.
Z racji tego, że urodził mi się drugi synek, zapragnęłam wykonać sama od podstaw album na zdjęcia. Nie posiadałam wiedzy w żadnym zakresie. Były to po prostu kartki kolorowego bloku technicznego, zbindowane u fotografa sprężyną plastikową. Jak się domyślacie, album nie wyglądał okazale… 
Tak się zaczęło. 
 W lutym roku 2015 postanowiłam zakupić BS i tak rozpoczęła się mój 
romansik ze scrapowaniem. Przepadłam! Jak niejedna z Was :P
Po całym dniu, o ile siły na to pozwolą, lubię zasiadać do swojego wiecznie
 zabałaganionego biurka i dać wolną rękę wyobraźni…..
Uwielbiam mediować, bałaganić, używać różnych staroci – zepsutych kolczyków, łańcuszków, 
kawałków materiałów. Zbieram po rodzinie fanty, nie pozwalając niczego wyrzucić. 
 Często zbieram kamyczki, szyszki, gałązki oraz inne dary natury, 
które uwielbiam umieszczać na pracach. 
Uczę się cały czas czegoś nowego i mam nadzieję, że nigdy mi się to nie znudzi.
Chciałabym mieć tylko więcej czasu na to wszystko…..

Dziś specjalnie dla nas przygotowała cudowne LO 


 Użyła do niego:





1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger