Uniwersalna karteczka

Witajcie
Dziś mój debiut na blogu Papelia :) 
Przygotowałam dla Was karteczkę wykonaną z papierów Papelia - List w butelce oraz metek ubraniowych.  Tnąc tę kolekcję nastawiona byłam, że zrobię dla Was męską karteczkę. Nie wiem kiedy moja koncepcja zmieniła się, to był moment :) Nim zorientowałam się praca była gotowa.
Też tak macie, że co innego planujecie a co innego Wam wychodzi ?
W mojej pracy użyłam produkty dostępne w sklepie 
Papier  Papelia - List w butelce,  maska Serce - Kamykitekturka Wieszak z listkami z której odcięłam  największy listek uzupełniając nim kompozycję z kwiatem oraz kawałek
tekturki Ramka - Róże.  Pod kwiatem umieściłam kawałki połamanego tekturkowego napisu, dzięki takim wydawałoby się nieprzydatnym już resztkom praca nabiera objętości.
Pozdrawiam Mireczka - mirosek.








1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger