W Dniu Ślubu

Kolejny raz mam przyjemność pracować z papierami włoskiej firmy CIAO BELLA. Mój zachwyt jedną z kolekcji Broccato Estense będzie trwał wiecznie. Motyw sikoreczki skradł moje serce :)


Karteczka powstała na bazie papierów CIAO BELLA  kolekcja Broccato Estense. W mojej pracy wykorzystałam tekturkę Abelia oraz jeden element z tekturki narożnik. Między wykrojnikowe listki włożyłam białe pióra koguta dzięki czemu karteczka nabrała lekkości. Papeliowy stempel "W Dniu Śubu" oraz perełki w płynie białe i kremowe dopieściły moją pracę :)




Wszystkie produkty , których użyłam znajdziecie w naszym sklepie Craft Style.

Karteczki najwygodniej pakować w folijki, których nasz sklep ma bardzo duży wybór




1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger