Album z okazji Chrztu.


Hej hej :) Dziś mam dla Was pomysł na wykorzystanie zestawu mobilnych zawieszek - Aniołków.
Jako, że lubię albumy i cały czas eksperymentuję z ich ozdabianiem, postanowiłam wykonać album z okazji Chrztu, w którym umieściłam nasze aniołki i kilka tekturowych napisów dziecięcych :)

Album jest delikatny, tak jak okazja na jaką został wykonany, ale sposób zdobienia stron farbami w dwóch (kontrastowych) odcieniach złota, nadał mu szczególnego wyrazu.








Nie mogło zabraknąć zbliżeń na te cudne tekturki :)
więc zrobiłam dla Was kilka zdjęć tekturek, które ozdobiłam metaliczną farbą.






Mam nadzieję, że taki albumik zainspiruje Was do użycia naszych aniołków i stworzenia wyjątkowej pamiątki nie tylko na Chrzest :)

Do albumu użyłam:

      

      

      

   




20 komentarzy:

  1. Piękny album. Delikatny i bardzo elegancki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudownie piękny album...wyjatkowo ozdobiony:) Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny album:) A te aniołki po prostu super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, elegancki album! ♥️

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny album! Dzięki temu że nie jest przeładowany ozdobami pięknie wyeksponuje zdjęcia! Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny! Te aniołki są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeuroczy! Boskie są te aniołki. I bardzo mi się podoba użycia złotego. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Delikatny i bardzo elegancki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger