Ninna Nanna Boy w innej roli-czyli kartka okazjonalna dla dorosłej osoby

Witajcie!
zdarza Wam się czasem, że z dziecięcych kolekcji robicie "dorosłe" prace i odwrotnie? bo mnie tak właśnie się przydarzyło z kolekcją Ninna Nanna Boy włoskiej firmy Ciao Bella...papier był tak słodki, że postanowiłam go wykorzystać jako bazę do zrobienia kartki okazjonalnej.

Oto ona:




do wykonania pracy użyłam:


papierów Nina Nanna Boy


papierów Nina Nanna arkusze podstawowe


tekturka ramka Marian okrągła

baza do kart DL

kartkę ozdobiłam cekinami, które w sklepie Craft Style dostaniecie w błękitnej wersji


oraz perełkami w płynie

No a teraz jeszcze kilka zdjęć pracy





mam nadzieję, że moja kartka Wam się podoba

pozdrawiam Was gorąco

Wasza



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger