Ozdobne zawieszki - tutorial

Witajcie kochani:)
Dzisiaj pokażę Wam jak ze zwykłych metek po ubraniach zrobić zawieszki np. na prezenty:


Jeśli chodzi o scrapowe przydasie to zdecydowanie mam duszę zbieracza. Niczego nie wyrzucam bo wszystko może się kiedyś przydać. Też tak macie?


Najlepiej jeśli metki będą z grubego kartonu, wtedy nie powyginają się pod wpływem mediów.
Ja swoje pokryłam czarnym gesso, potem przez maskę nałożyłam pastę strukturalną i puder do embossingu:



Następnie odbiłam stempel z pismem i popsikałam tagi kolorowymi mgiełkami:


Na arkuszach foamiranu odbiłam stempel z listkiem Cloe 02 i wycięłam:


Następnie listki powędrowały na gorące żelazko. Pamiętajcie, że foamian wygina się w stronę, z której znajduje się źródło ciepła.



Z otrzymanych płatków, przy pomocy ćwieka zrobiłam kwiaty:


Odbiłam i wycięłam stemple Super babeczce i motylka:


Na koniec dodałam trochę mikrokulek i sznureczki.
A tak prezentują się gotowe tagi:



Materiały użyte w pracy:

  
 

Ze sklepu Craft style:

  

Może teraz Wy wyszperacie w swoich przydasiach jakieś skarby?
Pozdrawiam Was serdecznie

5 komentarzy:

  1. Też mam duszę zbieracza ale zwykle jest tak, że wszystko co zbieram to mi się nie przydaje i jak w końcu z tym porządek zrobię to pojawia się inspiracja. Tak jak tu teraz. Kiedyś miałam pełno metek zachowanych i w końcu się ich pozbyłam :P ale może jeszcze kiedyś pomysł wykorzystam. Przepiękne zawieszki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo się cieszę 😁 Ja jak mam za dużo przydasiów, które nigdzie nie pasują to robię z nich osobny projekt.

      Usuń
  2. Zawieszki wyszły cudowne, są takie niebanalne, zwłaszcza te kwiatuszki, cudo! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastycznie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger