Lula - Gościnna Projektantka stycznia

 Witacie!
Dziś przed nami kolejna styczniowa Gościnna Projektantka
 A oto co pisze o sobie 

Przede wszystkim chcę podziękować zespołowi Papeli za zaproszenie
 i możliwość prezentacji na blogu. 
Nazywam się Lucyna Marynowska, w świecie skrapowym występuję jako Lula. 
Scrapbookingiem zainteresowała mnie w 2012 roku moja młodsza koleżanka Evi 
i natychmiast zostałam miłośniczką papierków, kleju i nożyczek. 
Zaczynałam od robienia kartek, potem przyszedł czas na mixed media, 
w tej chwili fascynują mnie projekty 3D oraz art journal. 
Poprzedni rok był dla mnie bardzo trudny - zmarł mój mąż i właśnie dzięki mojej pasji nie pogrążyłam się całkowicie w żałobie i znalazłam ukojenie. 
Na codzień jestem projektantką w dwóch zespołach: 
Na swoim koncie mam też kilka sukcesów, a nagrody mile łechcą moją próżność:)) 
Na dzisiaj przygotowałam tag,
 


 
w którym wykorzystałam

http://www.papelia.pl/tekturka-brama-01-prawa-p-39.html http://www.papelia.pl/tekturka-brama-01-lewa-p-38.html

Życzę wszystkim udanego scrapowego Nowego Roku!

2 komentarze:

  1. Luluś, bardzo mi milo widzieć Twoją pracę na blogu Papelii. Gratuluję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna inspiracja. Zawsze uważałam, że brama dobrze się prezentuje z obiema połówkami :) Przykro mi z powodu męża. Na takie zdarzenia nigdy nie jesteśmy gotowi...

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger