Dziewczęcy komplet komunijny

Witam serdecznie, w związku z tym, że sezon komunijny w pełni, przygotowałam na dziś komplet dziewczęcy: kartka w pudełku oraz album. 
Całość utrzymana w delikatnym, przybrudzonym różu i bardzo stonowanej zieleni. 

Tak prezentują sie razem:


oraz kilka zbliżeń na szczegóły...


Wszystkie tekturki zostały ozdobione metodą embossingu na gorąco - to jedna z moich ulubionych metod ozdabiania tekturek. 



Wewnątrz albumu na każdej stronie umieściłam dekor. 



Stempel BIBLIA również zembosssowałam na gorąco.  



Materiały użyte do wykonania kompletu:


  
  
  
  

To już ostatni moment by zdążyć z wykonaniem prezentów komunijnych w takiej formie, więc bierzcie się do pracy! Mam nadzieję, że choć odrobinę Was zainspirowałam swoim kompletem. 



Miłego weekendu, 
Marta De









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger