Kartka urodzinowa w szarościach

Dzień dobry,

tym razem przygotowałam dla Was kartkę urodzinowa dla kobiety.
Początkowo miała być męska, ale stwierdziłam, że szary papier 
z kolekcji Papelia - Kryształy amarantu (rozmiar 15-15cm) 
przełamię różem.
Już dawno nie robiłam kartki w pionie.
Dokładałam kolejne warstwy i tagi,
częściowo podklejając kolejne warstwy kostkami 3D.
Kiedy już byłam zadowolona z tła na samą górę
dodałam ramkę Kropi - piękną, ażurową, która dodała całości lekkości.
Ułożyłam kompozycje z kwiatów, które przykleiłam klejem na gorąco.
Na koniec pozostało już tylko dodać napis Wszystkiego najlepszego.

Zapraszam:








Pozdrawiam Agnieszka chanya13

Wykorzystałam:







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger