Marzenie Adasia

Dla każdego rodzica dzieci są najważniejsze w życiu i zrobilibyśmy wszystko, żeby były szczęśliwe.

Przeglądałam ostatnio bazy hdf z naszego sklepu i myślałam nad kolejną inspiracją, wtedy do pokoju wszedł mój czteroletni urwis i do mnie mówi - „Mamusi co robisz? - odpowiadam mu, że szukam bazy do przerobienia. Adaś wyciągną bazę Hdf Miś od @Papelia i mówi do mnie( oczywiście zrobił słodkie oczy kota z bajki) - „ Mamusi zrobisz mi misia?” No co zrobić dziecku się nie odmawia .

W ten sposób powstał obrazek z misiem ze zdjęciami mojego brzdąca .





Do wykonania swojej pracy użyłam bazy hdf Miś, tekturki tło ażurowe, które dały efekt morskich fal, papier scrapowy z kolekcji Mintay Papers „Forever Young”, Papier ozdobny-Vintige Time od LemonCraft-Motyle, mgiełki akwarelowe, kawałek sznurka wydruki zdjęć.







Adaś był zachwycony z obrazka, dziecko ze szczęścia się popłakało. Obrazek wisi już u niego w pokoju.




Mam nadzieję, że zainspirowałam Was w moim wpisem, że warto robić prace nie tylko dla dorosłych ale również dla naszych pociech :-)

Użyte materiały :

A5 Tekturka tło ażurowe MK-07
Baza HDF - MIŚ 20cm
Mgiełka kredowa - Chalk Indigo
Pozdrawiam serdecznie, do zobaczenia przy następnym wpisie.

Buziaki.






1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger