Ostatnie świąteczne życzenia w roku 2018:-)

witajcie!
rok 2018 powoli się kończy. Za nami już Święta Bożego Narodzenia, które w tym roku przeminęły mi niepostrzeżenie-może dlatego, że zabrakło śniegu? Trochę z tęsknoty za tym białym, skrzącym, mroźnym cudem powstała kartka ze świątecznymi życzeniami-którą winszuję najlepszego wszystkim, których przypadkowo zaniedbałam przed świętami...oto i ona:






Jak widzicie wykorzystałam jako papier bazowy cudowny, szary papier Papelii-Kryształy Amarantu-02


zdecydowanie jest to jeden z moich tegorocznych faworytów-na pewno znalazłby się w Top 10-gdybym takowy miała wybrać;-)

ponadto główną część kompozycji, podkreśloną białym tłem, stanowi tekturka:

napis-Wesołych Świąt


a kompozycję uzupełniają drobne fragmenty cudownej tekturki świątecznej:

świąteczny stroik z bomkami A


Dodatkowo w sklepie Craft Style znajdziecie przydatne do stworzenia pracy:

bazę do kart DL białą










Jeśli do tego dodacie malowane na srebrno szyszunie, troszkę koronek, chabazi, półperełek, biały tiulowy kwiat i styropianowe gwiazdki-to otrzymacie taki oto efekt:



Czy widać w tej kartce odrobinę mojej tęsknoty za śnieżną zimą? Jeśli tak, to pamiętajcie, że niezależnie od temperatury skojarzeń pozdrawiam Was bardzo, bardzo gorąco i serdecznie- Wasza:







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger