Świąteczne kartki trochę inaczej

Witajcie!!!

temat świąt nadal za mną chodzi. Natomiast postanowiłam wykorzystać resztki cudownych papierów, których zostały mi skrawki, połączyć je ze sobą i stworzyć nową jakość...zaraz, zaraz, czy to nie jest właśnie scrapbooking hm..muszę się zastanowić. Chcę wam dziś pokazać efekty tej mojej pracy:







Oprócz akwareli, kartki ze starej książki, resztek papierów ze świątecznych kolekcji Mintay Papers użyłam tu też stempelków oraz-kawałków tekturek Papelia. na pewno macie w szufladach takie skarby, których żal wyrzucić, a za małe, żeby stworzyć całą kompozycję-do takich prac jak te przydadzą się znakomicie. Odnajdziecie na kartkach więc:


tekturkę tło bąbelki


tekturkę border Marian lewy i prawy


tekturka ramka gałązkowa z gwiazdką


tekturka narożnik zawijas 01

Ze sklepu Craft Style natomiast zastosowałam:

klej Magic

kostki 3D

Jestem bardzo ciekawa, jak taki sposób na "produkcję" kartek świątecznych Wam się spodoba. ja jestem nim zafascynowana, odkąd poznałam prace Emmy Trout-choć oczywiście daleko mi do jej mistrzostwa! jak zawsze zachęcam do naśladownictwa i pozdrawiam gorąco

Wasza



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger