Dwie proste, świąteczne kartki

Witajcie!

Święta coraz bliżej i ja przynajmniej popadam w świąteczny nastrój...Wiem, że to jeszcze za wcześnie...ale pewnie dlatego, że lubię bardzo ten czas w kalendarzu...żeby sobie więc przybliżyć nastrój świąt wymyśliłam dwie proste, bożonarodzeniowe kartki.



Do ich wykonania użyłam tym razem ozdób z korka, które Papelia ma w swojej ofercie:


kolekcja ciasteczkowa Łoś dekoracja z korka


kolekcja ciasteczkowa-prosta choinka z korka

Jako baza posłużyły mi papiery ze sklepu Craft Style


kolekcja Serendipity

a użyłam oczywiście cudownego kleju Magic


oraz kostek 3D

A teraz jeszcze kilka zdjęć:






Musicie przyznać, że korkowe wycinanki są tak ozdobne, że właściwie same "robią" całą pracę:-)

pozdrawiam Was gorąco

Wasza


1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger