ciao bella w albumie-czyli błękity na kraftowym papierze

Witajcie!
Muszę Wam się przyznać, że od kiedy zobaczyłam papiery Broccato Estnese, od razu wiedziałam, że powstanie z nich album...czekałam tylko, żeby mieć na tyle dużo wolnego czasu, żebym mogła zrobić ten album za jednym zamachem-bo przeczuwałam, że jak się do papierów dorwę, to nie odpuszczę...no i tak faktycznie było. Album powstał właściwie za pierwszym podejściem-tylko okładkę "kończyłam" w innym dniu.
Przyznaję z bólem serca,  że tylko w części jestem jego autorką-papiery wiodły mnie i prowadziły właściwie same-miałam tylko kłopot, żeby nadążyć za ich szeptem...Oto jak ułożyły się na kartach:
















użyłam:


Broccato Estense


tekturka Marianna kwadratowa















a także:







i jeszcze widok z góry na album i mojego kontrolera jakości=Lucjana




pozdrawiam Was gorąco:
Wasza:


2 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger