Tag

Tag może być drobnym upominkiem, może być też dodatkiem do prezentu, moje tagi bardzo często są zakładkami w książce choć nie zawsze do niej się mieszczą :)
Bardzo lubię tę formę, mała powierzchnia a dużo się dzieje. 

Mój tag powstał na tekturce baza Papelia, papiery to kolekcja Ciao Bella Italian Luxury.
Papier potraktowałam stemplem pismo, następnie nałożyłam gesso przez maskę serce-kamyki.
A teraz moja ulubiona część - dekorowanie. Tekturka border, kwiat główny z foamiranu, pod niego podłożona koronka oraz listki wykonane stemplem gałązka z listkami, całość poprzetykana kwiatami wyciętymi z dodatków kolekcji Ciao Bella Italian Luxury. Trochę gazy, sznurka i mój tag jest gotowy :)




Możecie wykonać podobny tag a produkty nabędziecie w naszym sklepie Papelia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger