Wakacyjna podróż, czyli album z morskimi stemplami w stylu Vintage


Witajcie :)
Dziś przyszedł ten dzień, że mogę Wam pokazać mój premierowy album wakacyjny z najnowszymi stempelkami, które powstały dzięki mojej współpracy z marką Papelia :)

Album wykonałam z papierów UHK Galery o czym wspominałam na blogu Craft Style.
Kolorystyka papierów ułatwiła mi kolorowanie stempli, do pokolorowania których użyłam kilku mgiełek. :) W albumie znajdziecie również pasujące morskie tekturki, które dopełniają strony o wakacyjne akcenty.








stempelki:
   



stempelki: 
   


stempelki:
   


 stemple:
    


stemple: 
   

   



Pozostałe materiały:

      
   

   

      

   

   




11 komentarzy:

  1. Marlena, album jest genialnie wykonany, piękny. I gratuluje stempelków, świetne są.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i dziękuję za uznanie dla stempelków, to wiele dla mnie znaczy <3
      Bardzo się cieszę, że udało się zrealizować pomysł na te stempelki, i że się podobają :)

      Usuń
  2. Świetny album, stempelki rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Album przepiękny! Stemple świetne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały album! Trzy razy oglądałam ;) Klimat, spójność, no i stemple! Jednym słowem wow! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwycający album. Jeszcze nie ma w nim zdjęć, a już zapowiada niesamowitą przygodę.
    Piękne stemple.

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny album:) sama bym taki chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest rewelacyjny! Bardzo podoba mi się i kolorystyka i kompozycja.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny album, uwielbiam taki klimat prac :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger