Jesienna szkatułka w mchu



Witajcie.
Dziś przychodzę do Was z mediową szkatułką, która "przyniosłam z lasu" ;)
Ostatnie dni jesieni pięknie czarowały nas barwami liści i pięknym jesiennym słońcem. Aktualnie u mnie pogoda mocno ponura i deszczowa, ale już zapowiadają powrót ciepłych jesiennych dni, więc i ja postanowiłam przywołać trochę jesiennego klimatu.





Do wykonania takiej szkatułki użyłam wykorzystałam owalny pojemnik z łuby, który pomalowałam czarnym gesso. Następnie przykleiłam miejscami wysuszoną chusteczkę nawilżaną, trochę prawdziwej drzewnej kory, Papeliową tekturkę oraz kilka liści paproci (takie liście można trafić w sklepach ze sztucznymi kwiatami).
Miejscami nałożyłam przez maskę FANTASIA, pastę z efektem kamienia zaś na jednym brzegu uformowałam z pasy kulki, tak by przypominały kamienie. 








Całość ponownie pomalowałam czarnym gesso. Po wyschnięciu przetarłam gdzie niegdzie białym gesso i przemalowałam (bardzo delikatnie i bardzo niedokładnie, by były prześwity) metalicznymi farbami w kolorze bordo, brązu i starego złota. Miejscami dołożyłam puder postarzający w siwym kolorze.
Gdy farby wyschły zaczęłam szaleć efektem mchu w dwóch kolorach.
Starałam się by mój mech wyglądał jak najbardziej naturalnie i znajdował się w tych najgłębszych miejscach. Jeśli były jakieś niedociągnięcia, to tam również użyłam efektu mchu :) 




Na wieczku stworzyłam kwiatową kompozycję wykorzystując sztuczne kwiaty w jesiennych kolorach. Całości dopełniają surowe tekturki Papelii.



Ozdabiając pudełko pamiętałam, by zadbać też o jego wnętrze, które pomalowałam białym gesso.



I jak Wam się podoba taka jesienna szkatułka?


Użyte materiały:

   

   


   






2 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger