Wiosenny domek dla ptaków



Witajcie, ostatnie kilka dni było wietrzne i straszyło opadami śniegu, co za tym idzie, pogoda nie dopisywała, a aura szarości była przygnębiająca.
Postanowiłam rozweselić sobie nieco nastrój tworzą już wiosenną pracę.

Postawiłam znów na farby kredowe, tekturki i kwiaty, które zrobiłam z foamiranu kolorując je soczystymi kolorami tuszy Memento. (Tylko pomarańczowe lilie to kwiaty materiałowe, kupione na którymś zlocie).






Do dekoracji domku wykorzystałam nasze tekturki oraz piękną serwetkową maskę, przez którą nałożyłam pastę strukturalną. Całość palowałam farbami, przetarłam i zabezpieczyłam lakierem satynowym. Ostatecznie przetarłam całość patyną Pentat, żeby domek wyglądał na nieco stary.








Kompozycje kwiatowe wzbogaciłam mikrokulkami, które wymieszałam z różnej wielkości kamyczkami i gel medium. 





Materiały:

      

      

   

   





3 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger