Zapowiedź nowości - Krzyż HDF, jako pamiątka komunijna


Witajcie :)
Dziś trochę smutno, ale za to różowo i uroczyście ;)
Smutno, bo jest to mój ostatni post w ramach DT Craft Style/Papelia i z tego miejsca chciałabym Wam podziękować za odwiedzanie bloga i moich wpisów dla Papelii oraz dla Craft Style.
Bardzo się ciszę, że mogłam być częścią tego zespołu i inspirować Was tu na blogu.
Mam nadzieję, że będziemy widywać się w sieci :)

Dzisiejsza inspiracja jest jednocześnie zapowiedzią nadchodzących nowości, czyli baz HDF.
Miałam przyjemność jako jedna z pierwszych wypróbować i przetestować bazy, w tym wspomniany już krzyż.
Przyznam szczerze, że nie wiem czemu naszło mnie akurat na kolor różowy, ale ostatecznie bardzo podoba mi się zyskany efekt.
Z bazą pracowało mi się dobrze, nie miałam problemu z pomalowaniem jej (bez probemu pomalowałam ją nie używając podkładu: primera czy gesso) co według mnie jest wielkim plusem!
Do malowania użyłam farb kredowych, ich konsystencja była odpowiednio lepka, by przywarły do bazy i dały się zeszlifować papierem ściernym. Gdy farby przeschły bez problemu zrobiłam przetarcia tak jak planowałam :)
Całość zabezpieczyłam lakierem - werniksem błyszczącym i przykleiłam elementy (dodatki do wycinania od Craft o'Clock) oraz kwiaty.








Użyłam:



Do zobaczenia w sieci i w realu!
Marlena/Srap-Artki




4 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger