Kartka doniczka z kwiatami

Dziś przychodzę do Was z uniwersalną karteczką z kwiatami w doniczce.

Dzięki odbitemu napisowi stemplem Papelia - Dla Ciebie, karteczka jest na tyle uniwersalna, że możemy ofiarować ją mamie, babci, koleżance czy też innej osobie. 
Kwiaty poprzetykałam listkami z wykrojników oraz listkami odbitymi stemplem Papelia-gałązka z listkami. Po raz kolejny pocięłam na kawałki tekturę Papelia, tym razem dekor i dołożyłam w kilka miejsc aby efekt przestrzenny był bardziej widoczny.




Gotowe karteczki najlepiej zabezpieczyć wkładając je w folijkę. Nasz sklep ma bardzo duży wybór opakowań w różnych rozmiarach. 
Produkty ze sklepu Papelia użyte w mojej pracy.




2 komentarze:

  1. Pięknie Mireczko i bardzo wiosennie 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale czad. Takiej nie widziałam jeszcze. Bardzo mi się podoba 😍

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger