KOBIECY LAYOUT

                                                              KOBIECY LAYOUT

Witam Was serdecznie- mam na imię Żaneta, i ogromnie się cieszę, że właśnie dołączyłam do DT Papelia i Craft Style. Będę Was inspirować przez najbliższy rok  i mam nadzieję, że powstanie wiele ciekawych prac.

Przez chwilę myślałam, co Wam wyjątkowego zaproponować na początek, i mój wybór padł na layout. To większa forma scrapbookingowa, bardzo ciekawa ozdoba np.naszego zdjęcia. Zachęcam, by właśnie z okazji zbliżającego się Dnia Kobiet na chwilę usiąść i zrobić coś dla siebie. Taka praca z pewnością będzie cudowną pamiątką. Moja jest z malutkim przesłaniem dla Was- byście, moje kochane w codziennych zmaganiach z rzeczywistością nigdy nie zapominały o sobie, o tym, że jesteście piękne, na zewnątrz, i w sercu, i były inspiracją dla innych .





Mój layout powstał na bazie papieru Ciao Bella, z kolekcji "Broccato Estense", piękny beżowo-niebieski kwiatowy wzór idealnie pasuje do tak kobiecej pracy. Do tła wykorzystałam Papeliową maskę, którą zrobiłam białe zawijasy, oraz  stempel z napisami,, który potraktowałam niebieskim tuszem. 







Wykorzystałam tu dwa rodzaje tekturek, border, i roślinny wzór, którym uzupełniłam kompozycję.







Layout jest bardzo kwiatowy, gdyż je uwielbiam - nie mogło więc zabraknąć tu cudownych, dzierganych błękitnych kwiatków.




Mam nadzieję, że zatrzymacie się na chwilkę i stworzycie swoje piękne layouty. Pamiętajcie, że kochając siebie, już jesteście inspiracją dla innych.



Produkty, które wykorzystałam, znajdziecie tu-



Dziękuję, i zachęcam do tworzenia własnych, kobiecych layoutów- Żaneta 


7 komentarzy:

  1. przecudowne LO!!! bardzo, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca i jak cudnie opisane o pięknie w sercu i inspirowaniu :) ach ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-), więc, moja droga- do działania- inspiruj ! ;-)

      Usuń
  3. Skoro pierwsza praca taka cudna to co będzie potem, jak się rozkręcisz?? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger