Wiosna i Wielkanoc już za oknem

Tak bardzo miło mi jest tutaj być, pisać ten post i dzielić się z Wami swoją pierwszą inspiracją!
W poście powitalnym już się Wam przedstawiałam, zatem uciekamy od razu do pracy!


Ponieważ przygodę z Papelią i Craft Style rozumiem dosłownie jako przygodę - będę się starała stawiać sobie samej wyzwania, czyli wychodzić poza dobrze już sobie znaną strefę scrapowego komfortu. Dlatego też na pierwszy ogień poszła kartka wiosenno-wielkanocna "sauté".
Dlaczego była dla mnie wyzwaniem? Po pierwsze wielkanocny klimat nigdy do końca do mnie nie przemawiał i unikałam kartek na tę okazję. Po drugie, postawiłam na postawienie kompozycji bezpośrednio na bazie. To także mi się nigdy wcześniej nie zdarzało - zawsze warstwuje papier. 


Jak wyszło? Zobaczcie i oceńcie sami! 

Punkt centralny kompozycji to przepiękne gessowane na biało okienko (wg mnie MUST HAVE pośród papeliowych tekturek) z postarzającymi przecierkami, do których użyłam pasty woskowej ze sklepu Craft Style.


Tekturkę można podeprzeć na resztkach beermaty, tak aby jego okiennice były lekko rozwarte. Okno i pozostałe elementy kompozycji mocowałam na gel medium.


 W kompozycję wplotłam delikatną koronkę z bordera Maria, który znajdziecie TUTAJ.


 Do stworzenia tła wykorzystałam oprócz białego gessa także stempel pisma odręcznego, który wyjątkowo przypadł mi do gustu (aczkolwiek jeszcze się ze sobą docieramy,
co widać na rogu karteczki... 😊)!

 

Elementy wycięłam z jednej z kolekcji Fabriki Decoru.
Dajcie znać poniżej w komentarzu, czy karteczka przypadła Wam do gustu, czy robicie wielkanocne kartki i koniecznie co myślicie o kompozycji bezpośrednio na bazie 😉

 Moja lista zakupów ze sklepu Papelia i Craft Style:

https://www.papelia.pl/pl/p/Tekturka-OKNO-i-okiennice/14719 https://www.papelia.pl/pl/p/Tekturka-border-Maria-krotki-3szt/17136 


https://www.craftstyle.pl/pl/p/Pasta-woskowa-BRAZOWA-20-ml-/16683 https://www.papelia.pl/pl/p/Stempel-gumowy-tlo-PISMO-odreczne-ang./15206 


Inspirującego weekendu!
BB's craft cards

6 komentarzy:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger