Młynek postarzany


Witajcie kochani !


To mój drugi wpis na blogu Papeli mam nadzieję , że nowy projekt Wam się spodoba.
Pomysł narodził się po przebudzeniu. Jak co rano budzę się i robię sobie moją ulubioną kawę i przypomniało mi się ,że mam bazę młynka i tak myślałam jak ją przerobić . Poszłam do kuchni , robiłam śniadanie dzieciakom, patrzę deska nowa w szufladzie jeszcze nie rozpakowana i nagle olśnienie bazę młynka przykleję na tą deskę – i popłynęłam .





Dzieciaki w szkole i przedszkolu, więc robić dalej mogę .Deskę zabezpieczyłam białym gessem , po wyschnięciu przykleiłam papier skrapowy w paseczki,potem użyła clear gesso abym mogła mediować . Na desce użyłam maski z papeli , stempel gumowy i zabawa z efektem rdzy . Aby nadać efektu postarzania użyłam farb z Pentartu efekt rdzy lekkie cieniowanie po bokach.
Na młynku położyłam maskę z papelii i pastę pękającą, po wyschnięciu użyłam efektu rdzy , boki młynka zostały pocieniowane ciemną farbą.






Na młynku umieściłam złomki aby nadać fajnego efektu. Przyszła pora na przymocowanie młynka do deski na klej magik.
Użyte materiały to :









Pozdrawiam i miłego dnia życzę :-)




2 komentarze:

  1. Świetny ten młynek- połaczenie z deską- kapitalny pomysł- brawo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały pomysł i jeszcze cudniejsze wykonanie. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger