IMIENINOWO - słonecznie


Witam Was majowo ;-)

Dookoła coraz piękniej przyroda nam się rozkwita, więc i człowiek natchniony tym, co za oknem tworzy kolorowe, energetyczne projekty :-) Dziś przychodzę do Was z inspiracją na kartkę, inspiracją świeżą, soczystą, kolorową. Wybrałam format DL, a praca jest na tyle uniwersalna, że pasuje na wiele okazji- ja wybrałam tu imieniny, jako ten wyjątkowy dzień, kiedy możemy przekazać życzenia.








Pracę wykonałam z papierów "Ciao Bella", tworząc później kwiatową kompozycję. Wykorzystałam tu trzy różne Papeliowe tekturki- ABELIA, border KWT-05 oraz PTASZEK NA GAŁĄZCE ,które pomalowałam farbkami i markerami.







Zapraszam do wykorzystywania tych tekturek- w Papeli znajdziecie ogromny ich wybór, na każdą okazję. Nadają każdej pracy wyjątkowy charakter.









Przy tworzeniu kartki skorzystałam z -



Pozdrawiam Was słonecznie- Żaneta





6 komentarzy:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger