Kartki - kolekcja kryształowa

Witam wszystkich serdecznie:)
Pogoda dopisuje ale mam nadzieję, że znajdziecie chwilę by do nas zajrzeć. Dzisiaj przygotowałam dla Was proste kartki z dość nieoczywistymi elementami. Pomysł na te ozdoby pojawił się całkiem nieoczekiwanie i wydaje mi się, że nikt czegoś podobnego nie stosował. Jeśli widzieliście coś w tym stylu dajcie znać w komentarzach.



Najpierw przy pomocy masek IKR-02 i IKR-06 oraz pasty strukturalnej odbiłam wzór. Kiedy pasta wyschła wycięłam wybrane elementy i lekko potuszowałam brzegi. Oczywiście nie każda maska nadaje się do takich prób - te wybrane przeze mnie mają powtarzalny schemat. Pamiętajcie też aby przygotować odpowiednią ilość danego wzoru - podczas wycinania sporo się traci.


Zależało mi aby nie dodawać zbyt dużo dodatków, które mogłyby przyćmić wycięte elementy. Tło podkręciłam zielonym tuszem i odbiłam stempel tło PISMO odręczne.


Poza fragmentami masek główną rolę w moich kartkach grają tekturki z kolekcji kryształowej: RÓŻA i NIEDŹWIEDŹ.



Liczę, że mój pomysł się Wam spodobał i wypróbujecie go w swoich pracach. W sklepie znajdziecie spory wybór masek o różnorodnych wzorach. 
Materiały użyte w pracy:

  
 

Pozdrawiam i do zobaczenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger