Ślubna w formacie DL

 Bardzo lubię robić kartki na ślub i najbardziej do tej uroczystości pasuje mi format DL. Wydaje mi się,        że kartki w tym formacie są bardzo eleganckie. 
Tym razem też zdecydowałam się na ten format oraz oraz piękne Papeliowe tekturki. 
Ne będę się rozpisywać, zobaczcie sami.


Tekturkę kluczyk i kłódka pokryłam gesso i brokatem

Spod kwiatków wystają dekoracyjne  tekturki

Napis - Mąż & Żona wytuszowałam i pokryłam preparatem Glossy Accents

Tak prezentuje się cała kartka 


Kartka w pudełku

Tekturki wykorzystane w mojej kartce to: Dekor FLOR, napis Mąż & Żona oraz klucz i kłódka z tekturki Gołębie z obrączkami




Dzisiaj żegnam się już z Wami. Życzę spokoju, wytrwałości i dużo zdrowia. 
Do następnego wirtualnego spotkania. 
Pozdrawiam Was serdecznie 

Alina / a-lenka



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger