Gosikowy Zakątek, Gościnna Projektantka Papelii

Witam serdecznie

Dziś na naszym blogu Gościna Projektantka

 Gosikowy Zakątek

Oto co nasz dzisiejszy Gość pisze o sobie

Bardzo dziękuję za zaproszenie, cieszę się, że mogę wpaść z wizytą i coś o sobie opowiedzieć :)
Z papierkami to mam do czynienia odkąd pamiętam, tylko w trochę innej postaci ;)
 A tak serio, prawdziwego bakcyla złapałam po urodzeniu drugiego syna, czyli ponad dwa lata temu, kiedy to pomiędzy zupkami, pieluchami, itp. zaczęłam kleić kartki bożonarodzeniowe dla rodziny. Kartki się spodobały, ja miałam odskocznię od szarości dnia codziennego i tak się to zaczęło!
Założyłam blog pod nazwą Gosikowy Zakątek - to taka moja odskocznia od zwykłych spraw dnia codziennego - czyli od matkowania, bycia żoną i pracownikiem. 
Bloga założyłam z myślą o mojej drugiej pasji - pieczeniu i zdobieniu tortów i ciasteczek -
 ale kiedy odkryłam cardmaking i scrapbooking, to wpadłam jak przysłowiowa śliwka w kompot. Bardzo mi się spodobało tworzenie kartek i innych cudeniek z papieru.
 I o tym właśnie piszę na moim blogu.

Moje dzisiejsze prace jakie przygotowałam właśnie na tę okazję do choinka z papeliowej bazy i kartko - bombki, również na bazach papeliowych. 
 



 
 użyte produkty
 
http://www.papelia.pl/baza-do-zdobienia-bombka-bombato-iw02-p-1188.html

 


http://www.papelia.pl/dekoracja-3d-choinka-21-cm-p-1262.html
 
Gosiu pięknie dziękujemy Ci za przyjęcie naszego zaproszenia oraz 
za te niezwykle klimatyczne inspiracje :)
 
Miłej soboty życzę 

2 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger