Koniczynka na szczęście- praca pożegnalna

 Witajcie!


Kiedy dowiedziałam się, że dostałam się do swojego pierwszego DT , gdzie dano mi szanse móc pokazać swoje prace i Was inspirować - najpierw nogi mi się ugięły a potem skakałam z radości. Była to dla mnie największa i najwspanialsza przygoda w życiu, czytając Wasze komentarze, widząc lajki pod pracami - aż serce rosło i chciało wyskoczyć z piersi.

Dziękuję Wam za ten spędzony czas, za komentarze, lajki, że moje inspirację podobały się mniej lub bardziej, mam nadzieję, że trochę mnie poznaliście i mój chaotyczny styl w tworzeniu prac. 

Dziękuję Irence Kalecie, że mi zaufała i dała taką szansę. I Wam dziewczyny za to, że mogłam się znaleźć w tak wspaniałym zespole i tworzyć z tak cudownymi twórczyniami. Jesteście WSPANIAŁE!!!

A to moja ostatnia praca dla Was. Przygotowałam ja na bazie hdf koniczynka z przesłaniem - "UWIERZ W SIEBIE"



Na bazę hdf przez maskę listki nałożyłam masę strukturalną od renesansu, po wyschnięciu pomalowałam zieloną farbą. Na sam koniec ułożyłam kompozycjie z paierów skrapowych , różyczki z pianki, trochę sizalu i kokardka. 









Mam nadzieję, że moja ostatnia inspiracja Wam się spodoba i uwierzycie w siebie i swoje możliwości. Nie bójcie się wyzwań!!! 



Jest to moja ostatnia praca tutaj na blogu wykonana dla Papelia ale to nie znaczy,że rezygnuję z tworzenia, moje prace będziecie mogli dalej oglądać na mojej stronie KachuDecu oraz na innych grupach. 


Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuje, że byliście!!! Buziaki !!!




2 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger